• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49270

    Título
    Los maestros de Educación Física en tiempos de COVID-19
    Autor
    Martín Marugán, Carmen
    Director o Tutor
    Díez Marqués, AntonioAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo SocialAutoridad UVA
    Año del Documento
    2021
    Titulación
    Grado en Educación Primaria
    Abstract
    El siguiente Trabajo de Fin de Grado se basa en una investigación sobre la EF en tiempos de COVID y como los docentes de esta área han tenido que trabajar durante este periodo de pandemia. Para ello, hemos recogido información sobre los efectos de la COVID en las aulas de EF y además, varias propuestas de maestros de EF durante el confinamiento y después del confinamiento en los centros educativos. Después, analizaremos la experiencia de 12 profesores activos de EF a través de una encuesta. En dicha encuesta, aparecerán tres bloques relacionados con los efectos causados por el COVID en la EF, las medidas que han tomado en sus clases y las causas del COVID en las clases actualmente. El objetivo es analizar el cambio que se ha producido en el proceso de enseñanza- aprendizaje a lo largo de este último curso académico y cómo los docentes lo han vivido.
     
    The following Final Degree Project is an investigation on PE in times of COVID and how teachers of this area have had to work during this period of pandemic. For this, we have collected information about the effects of COVID in the PE classrooms and also, several proposals of PE teachers during the confinement and after the confinement in the educational centers. Then, we will analyze the experience of 12 active PE teachers through a survey. In that survey, three blocks will appear related to the effects caused by COVID in PE, the measures they have taken in their classrooms, and the causes of COVID in the classrooms nowadays. The objective is to analyze the change that has occurred in the teaching-learning process during the last academic year and how teachers have experienced it.
    Palabras Clave
    Educación
    COVID-19
    Educación Física
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49270
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [30948]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-G5003.pdf
    Tamaño:
    1.159Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10