• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49322

    Título
    Análisis de las competencias emocionales en los educadores sociales de la Universidad de Valladolid
    Autor
    Carracedo Rubio, Moisés
    Director o Tutor
    Rodríguez Sáez, José LuisAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo SocialAutoridad UVA
    Año del Documento
    2021
    Titulación
    Grado en Educación Social
    Abstract
    El presente Trabajo de fin de Grado tiene objetivo analizar las competencias emocionales de una muestra de estudiantes del Grado de Educación Social de la Facultad de Educación y Trabajo Social de la Universidad de Valladolid. Se realiza un análisis descriptivo de en alumnos de 1º curso de Educación Social. Y sin la pretensión de realizar un análisis comparativo, sí que se deja abierta la posibilidad de continuar este estudio para ver la existencia de diferencias significativas en las dimensiones estudiadas cuando los alumnos concluyan el grado en 4º.
     
    The present End of Degree Project aims to analyze the emotional competencies of a sample of students of the Degree in Social Education of the Faculty of Education and Social Work of the University of Valladolid. A descriptive analysis of students in first year of Social Education is carried out. And without the intention of carrying out a comparative analysis, the possibility of continuing this study is left open to see the existence of significant differences in the dimensions studied when the students complete the grade in its entirety.
    Palabras Clave
    Educación Social
    Competencias emocionales
    Inteligencia emocional
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49322
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [31268]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-G5063.pdf
    Tamaño:
    1.372Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10