• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/51656

    Título
    The learning of english as a foreign language through the multiple intelligences theory.
    Otros títulos
    El aprendizaje de la lengua extranjera inglesa a través de la teoría de las inteligencias múltiples.
    Autor
    Hernández Franco, Beatriz
    Director o Tutor
    Stankova Laykova, RadoslavaAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación de PalenciaAutoridad UVA
    Año del Documento
    2021
    Titulación
    Grado en Educación Primaria
    Abstract
    The main objective of this Final Degree Project is to show the Multiple Intelligences possibilities to work with in the English as a Foreign Language, in Primary Education. For it, we will take as a reference the Multiple Intelligences Theory and a didactic proposal that will be elaborated in the classroom.
     
    El objetivo de este Trabajo de Fin de Grado es enseñar las posibilidades que las Inteligencias Múltiples nos dan a la hora de trabajar con ellas en inglés, como lengua vehicular extranjera, en Educación Primaria. Para ello, tomaremos como referencia la teoría de las inteligencias Múltiples y se elaborará una propuesta didáctica de intervención en el aula.
    Materias Unesco
    5701.11 Enseñanza de Lenguas
    5801.04 Teorías Educativas
    5801.07 Métodos Pedagógicos
    Palabras Clave
    Multiple Intelligences
    Idioma
    eng
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/51656
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [30857]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-L3121.pdf
    Tamaño:
    783.3Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10