• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Discover

    AuthorBermejo Berros, Jesús (2)Aguaded Gómez, J. Ignacio (1)Ayesha Mall, Bibi (1)Baladrón Pazos, Antonio J. (1)Basterretxea Polo, Jose Inazio (1)... View MoreDate Issued2020 - 2023 (4)2010 - 2019 (1)2007 - 2009 (1)Formatoapplication/pdf (5)application/msword (1)... View More
    Search 
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Comunicación Audiovisual y Publicidad
    • DEP098 - Otros Documentos (Monografías, Informes, Memorias, Documentos de Trabajo, etc)
    • Search
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Comunicación Audiovisual y Publicidad
    • DEP098 - Otros Documentos (Monografías, Informes, Memorias, Documentos de Trabajo, etc)
    • Search
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-6 of 6

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Teoría y Praxis del Neuromarketing: innovación e investigación para los nuevos desafíos comunicativos del mercado 

    Gil Torres, AliciaAutoridad UVA; López López, María AuroraAutoridad UVA; Sánchez Sandoval, Raquel; Ayesha Mall, Bibi (2023-07-15)
    Thumbnail

    Fomentar la creatividad como motor de innovación y cambio social. 

    Martín Casado, Teresa GemaAutoridad UVA (2023)
    Thumbnail

    Advertising effectiveness of interactivity with real, transfigured, fictional and incongruent brands in narrative video games 

    Bermejo Berros, JesúsAutoridad UVA; Gil Martínez, Miguel AngelAutoridad UVA (2023)
    Thumbnail

    La influencia del conocimiento de la presencia enmascarada de alcohol en Instagram en el cambio de conducta 

    Bermejo Berros, JesúsAutoridad UVA (2022)
    Thumbnail

    Competencia mediática: investigación sobre el grado de competencia de la ciudadanía en España 

    Ferrés Prats, Joan; García Matilla, AgustínAutoridad UVA; Aguaded Gómez, J. Ignacio; Fernández Cavia, José; Figueras Maz, Mónica; Blanes, Magda; Álvarez Pousa, Lois; Basterretxea Polo, Jose Inazio; Besalú, Reinald; Cabezas, Lourdes; Cruz Díaz, Rocío; Delgado Ponce, Águeda; Durán Medina Correo, Francisco José; Heras i Trias, Pilar; Fernández Baena, Genaro; Fueyo Gutiérrez, Aquilina; Gabelas Barroso, José Antonio; Galindo Soto, FélixAutoridad UVA; García Fernández, Nicanor; García García, Francisco; Gómez Sicilia, Manuel; González Oñate, Cristina; Guerra Liaño, Sonsoles; Hernando Gómez, Ángel; Idoiaga, Petxo; Marta Lazo, Carmen; Marzal Felici, José Javier; Navas García, Alejandro; Morey López, Mercedes; Palao Errando, José Antonio; Pérez Rodríguez, María Amor; Ramírez de la Piscina Martínez, Txema; Redondo Neira, Fernando; Renés Arellano, Paula; Rodríguez, Carlos; Rodríguez Rosell, María del Mar; Sánchez Carrero, Jacqueline; Sánchez Aranda, José Javier; Santibáñez Velilla, Josefina; Sierra Orrantia, Josu; Sureda Negre, Jaume; Torres Lana, Esteban; Tucho Fernández, Fernando; Trabadela Robles, Javier; Vázquez Freire, Miguel; Walzer, Alejandra; Zarandona de Juan, Esther (2011)

    Publicidad y ciudad 

    Baladrón Pazos, Antonio J.; Martínez Pastor, Esther; Pacheco Rueda, MartaAutoridad UVA (2007)

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10