Total Visits

Views
PHIL-GAMES: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía524

File Visits

Downloads
PID_21_22_071_Anexo 4.pdf83
Memoria Final (Julio-2022).pdf82
PID_21_22_071_Anexo 6.pdf72
PID_21_22_071_Anexo 1.pdf42
PID_21_22_071_Anexo 5.pdf37
PID_21_22_071_Anexo 2.pdf31
PID_21_22_071_Anexo 3.pdf28

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
PHIL-GAMES: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía162

Views

Views
October 202429
November 202410
December 202438
January 202522
February 202525
March 202533
April 20255
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • October 2024
    30
  • November 2024
    7
  • December 2024
    8
  • January 2025
    11
  • February 2025
    1
  • March 2025
    3
  • April 2025
    16
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
United States47
Spain17
India16
Singapore13
Australia8
Colombia7
France7
Peru7
Brazil7
Finland6

Top countries by downloads

Downloads
Spain5
United States5
Peru2
India1
France1
Singapore1

Top cities views

Views
Valladolid9
Perth6
Singapore6
Mumbai6
Lima3
Mangaon3
Moscow3
Telde3
Bogotá3
Boardman2

Top cities by downloads

Downloads
Valladolid2
Mumbai1