Total Visits

Views
PHIL-GAMES: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía859

File Visits

Downloads
PID_21_22_071_Anexo 4.pdf112
Memoria Final (Julio-2022).pdf107
PID_21_22_071_Anexo 6.pdf105
PID_21_22_071_Anexo 3.pdf67
PID_21_22_071_Anexo 2.pdf66
PID_21_22_071_Anexo 1.pdf63
PID_21_22_071_Anexo 5.pdf62

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
PHIL-GAMES: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía189

Views

Views
June 202580
July 202518
August 202513
September 202528
October 202527
November 202521
December 20252
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • June 2025
    5
  • July 2025
    32
  • August 2025
    36
  • September 2025
    30
  • October 2025
    50
  • November 2025
    43
  • December 2025
    0
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
United States112
Spain16
Singapore10
Brazil9
India5
Russia5
Venezuela5
China5
Hong Kong3
Finland2

Top countries by downloads

Downloads
United States20
China6
Singapore4
Spain2
Venezuela1

Top cities views

Views
Inca8
Singapore5
Central3
Madrid2
San Francisco2
Valladolid2
Hefei2
Ashburn1
Batam1
Belo Horizonte1

Top cities by downloads

Downloads
Singapore2
Inca2