• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ricerca

    Tutto UVaDOCArchiviData di pubblicazioneAutoriSoggettiTitoli

    My Account

    Login

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Mostra Item 
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
    • DEP17 - Artículos de revista
    • Mostra Item
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
    • DEP17 - Artículos de revista
    • Mostra Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/53939

    Título
    Nola egin ebaluazio formatiboa eta konpartitua ­ Gorputz-Hezkuntzan?
    Autor
    López Pastor, Víctor ManuelAutoridad UVA Orcid
    Año del Documento
    2012
    Editorial
    Xangorin
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    Hik hasi:euskal heziketarako aldizkaria, 2012, Nº. 173, pp. 36-38
    Abstract
    Ebaluazio-hezitzaileak hainbat funtzio bete ditzake: diagnostikoa, formatiboa, sumatiboa, kalifikatzailea, hautatzailea (selektiboa), sailkatzailea, multzokatzailea, eta abar. Zoritxarrez, ohikoena, batez ere haren funtzio kalifikatzailea eta hautatzailea erabiltzea da; hau da, hezitzaile gehienek kalifikatzeko ebaluatzen dute soilik, hiruhilabetearen eta ikasturte bakoitzaren amaieran nota bat jartzeko. [Texto extraído del artículo de Víctor Manuel López Pastor].
    Materias (normalizadas)
    Educación Física
    Alumnos - Evaluación
    Evaluación en educación
    Materias Unesco
    5312.04 Educación
    ISSN
    1135-4690
    Revisión por pares
    SI
    Version del Editor
    http://www.hikhasi.eus/Artikuluak/20121201/nola-egin-ebaluazio-formatiboa-eta-konpartitua-gorputz-hezkuntzan
    Propietario de los Derechos
    © Xangorin
    Idioma
    eus
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/53939
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • DEP17 - Artículos de revista [326]
    Mostra tutti i dati dell'item
    Files in questo item
    Nombre:
    Nola-egin-ebaluazio-formatiboa.pdf
    Tamaño:
    143.7Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Mostra/Apri
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalLa licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10