• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Didáctica de la Lengua y Literatura
    • DEP18 - Capítulos de monografías
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Didáctica de la Lengua y Literatura
    • DEP18 - Capítulos de monografías
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/55871

    Título
    Perspectivas de profesionalización de los docentes de lenguas extranjeras en el contexto español, desde las determinaciones europeas
    Autor
    Guillén Díaz, CarmenAutoridad UVA
    Sanz Trigueros, Francisco JavierAutoridad UVA Orcid
    Año del Documento
    2018
    Editorial
    Universidade do Algarve
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    Ribeiro Gonçalves, Artur y Mendonça Orega, Maria Isabel (Coords.). Transformações Perenidades Inovações, 2018, Universidade do Algarve, pp. 107-116
    Abstract
    Due to the responsibilities that we assume as university trainers of teachers of and in foreign languages, the references of teaching professional competences disseminated in curricular organizational levels of European international, national and regional order, are addressed. In accordance with the determinations on the continuing professional development of these teachers and the procedures of qualification and accreditation of professional competences of every individual, the relevance of conceiving and elaborating a specific sectoral framework is emphasized. It is about a meta-framework derived from the specifications of the European Qualifications Framework for Lifelong Learning.
    Materias (normalizadas)
    Docentes - Formación - España
    Docentes - Capacitación
    Lenguaje y lenguas - Estudio y enseñanza
    Capacitación docente en idiomas
    Lenguas modernas - Estudio y enseñanza - Europa
    Educación - Países de la Unión Europea
    Profesores de lenguas extranjeras
    Teaching and Teacher Education
    Materias Unesco
    5701.07 Lengua y Literatura
    5701.11 Enseñanza de Lenguas
    ISBN
    978-989-8859-31-0
    Version del Editor
    https://sapientia.ualg.pt/handle/10400.1/11037
    Propietario de los Derechos
    © Universidade do Algarve
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/55871
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • DEP18 - Capítulos de monografías [20]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    Perspectivas-de-profesionalizacion-de-los-docentes-de-lenguas-extranjeras.pdf
    Tamaño:
    708.1Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10