Total Visits

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España701

File Visits

Downloads
TFM-G1694.pdf560

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España136

Number of downloads in the range

Downloads
TFM-G1694.pdf128

Views

Views
June 202513
July 202515
August 202531
September 202532
October 202522
November 202522
December 20251
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • June 2025
    12
  • July 2025
    10
  • August 2025
    23
  • September 2025
    26
  • October 2025
    26
  • November 2025
    29
  • December 2025
    2
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
United States32
France18
Spain16
China13
Colombia11
Russia6
Brazil5
Hong Kong4
India3
Singapore3

Top countries by downloads

Downloads
United States38
Colombia26
Spain17
China11
France4
Brazil1
Hong Kong1
Russia1
Singapore1

Top cities views

Views
Medellín8
Inca8
Central4
Los Angeles3
Alcorcón2
Ashburn2
Colima2
Hefei2
Málaga2
Santiago de Cali2

Top cities by downloads

Downloads
Medellín11
Ashburn4
Santiago de Cali4
Inca2
Málaga1
Los Angeles1