Total Visits

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España342

File Visits

Downloads
TFM-G1694.pdf310

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España149

Number of downloads in the range

Downloads
TFM-G1694.pdf147

Views

Views
March 20249
April 202425
May 202419
June 202412
July 202413
August 202434
September 202437
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • March 2024
    12
  • April 2024
    26
  • May 2024
    26
  • June 2024
    10
  • July 2024
    29
  • August 2024
    19
  • September 2024
    25
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
United States52
Spain21
Singapore14
Switzerland12
Mexico10
Ecuador8
Colombia6
Peru4
China4
Argentina3

Top countries by downloads

Downloads
Colombia34
United States28
Mexico21
Ecuador13
Spain12
Peru5
Argentina5
China1

Top cities views

Views
Singapore12
Indianola8
Madrid5
Coatzacoalcos3
Lima3
Santa Clara3
Ashburn3
Aguascalientes2
Alcalá de Guadaira2
Canyon Country2

Top cities by downloads

Downloads
Lima5
Ashburn3
Coatzacoalcos1
Alcalá de Guadaira1