• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/62179

    Título
    El ritmo en Educación Primaria
    Autor
    Huerta del Valle, Irene
    Director o Tutor
    Fraile Aranda, AntonioAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo SocialAutoridad UVA
    Año del Documento
    2023
    Titulación
    Grado en Educación Primaria
    Abstract
    El propósito de este trabajo es verificar la percepción del ritmo de un grupo de estudiantes de educación primaria a partir de la prueba en la que se valora su capacidad. Diferenciando la edad y el género. Y mostrando después el rendimiento académico mediante los resultados de las diferentes pruebas. Los sujetos de la muestra son 49 alumnos de cuarto y sexto del colegio "Jesús y María". A continuación, se presenta una propuesta de actuación, que recoge las instrucciones para la resolución del trabajo, los resultados obtenidos y la discusión de los resultados.
     
    The purpose of this work is to verify the perception of rhythm of a group of elementary schoolstudents from the rhythm test. Differentiating from them the age and gender. And then showing the academic performance through the results of the different tests. The subjects of the sample are 49 students from the fourth and sixth grades of the "Jesús y María" school. The following is a suggestion for action, which includes the instructions for the resolution of the work, the results obtained and the discussion of the results.
    Palabras Clave
    Percepción temporal
    Ritmo
    Género
    Rendimiento académico
    Departamento
    Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/62179
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [30971]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-G6287.pdf
    Tamaño:
    4.651Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10