• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Navegar

    Todo o repositórioComunidadesPor data do documentoAutoresAssuntosTítulos

    Minha conta

    Entrar

    Estatística

    Ver as estatísticas de uso

    Compartir

    Ver item 
    •   Página inicial
    • PRODUÇÃO CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Cualificaciones profesionales, empleabilidad y emprendimiento social
    • CPEES - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Ver item
    •   Página inicial
    • PRODUÇÃO CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Cualificaciones profesionales, empleabilidad y emprendimiento social
    • CPEES - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Ver item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/66712

    Título
    Advancing professional growth: Integrating non-formal education, micro-credentials, and individual learning accounts into career development
    Autor
    Carro Sancristóbal, LuisAutoridad UVA Orcid
    Congreso
    Roma Community and Inclusive Education: Challenges and Opportunities
    Año del Documento
    2024
    Descripción Física
    68 p.
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    Coordinador: Kaloyan Damianov. Título del evento: Roma Community and Inclusive Education: Challenges and Opportunities. Organized by The Regional Centre for the Support of the Inclusive Education Process, Sofia, Bulgaria, 13-14 March 2024
    Resumo
    This presentation emphasizes the importance of micro-credentials, individual learning accounts and the accreditation of transversal competencies for professional development. It stresses the need for adaptation and anticipation in the face of labor market demands, promoting a collaborative approach between educational, business and government sectors to foster continuous and flexible learning.
    Materias (normalizadas)
    competencias transversales
    Materias Unesco
    5802.01 Educación de Adultos
    6103.09 Orientación Profesional
    Palabras Clave
    orientación profesional
    desarrollo profesional
    cuentas individuales de aprendizaje
    competencias transversales
    acreditación de competencias
    microcredenciales
    Idioma
    eng
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/66712
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/submittedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • CPEES - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc. [7]
    Mostrar registro completo
    Arquivos deste item
    Nombre:
    2024_Conference_SOFIA_LuisCarro.pdf
    Tamaño:
    3.355Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Descripción:
    COnferencia
    Thumbnail
    Visualizar/Abrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExceto quando indicado o contrário, a licença deste item é descrito como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10