• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Stöbern

    Gesamter BestandBereicheErscheinungsdatumAutorenSchlagwortenTiteln

    Mein Benutzerkonto

    Einloggen

    Statistik

    Benutzungsstatistik

    Compartir

    Dokumentanzeige 
    •   UVaDOC Startseite
    • WISSENSCHAFTLICHE ARBEITEN
    • Departamentos
    • Dpto. Didáctica de la Lengua y Literatura
    • DEP18 - Artículos de revista
    • Dokumentanzeige
    •   UVaDOC Startseite
    • WISSENSCHAFTLICHE ARBEITEN
    • Departamentos
    • Dpto. Didáctica de la Lengua y Literatura
    • DEP18 - Artículos de revista
    • Dokumentanzeige
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/67227

    Título
    Enseñar lenguas extranjeras mediante la pedagogía por proyectos. Implicaciones para el aula y la planificación docente
    Autor
    Sanz Trigueros, Francisco JavierAutoridad UVA Orcid
    Sánchez Liendo, Isabel
    Año del Documento
    2021
    Documento Fuente
    Revista Geadel, 2021, vol. 2, n. 03. p. 101-118
    Zusammenfassung
    A great deal of international guidelines regarding language education highlight the need for quality in foreign language teaching. Hence, we focus our attention on project-based pedagogy as a methodological option for teachers in achieving such standard of quality. Thus, this article reviews the potential of applying project-based pedagogy to foreign language teaching, stressing the main elements that characterise it. In particular, its implications for the foreign language classroom are addressed, as well as suggestions for teaching planning. We conclude the article by providing key points, such as the appropriateness of project-based pedagogy for learning to communicate in a foreign language, or the role that teachers need to adopt.
    Revisión por pares
    SI
    DOI
    10.29327/269116.2.3-8
    Version del Editor
    https://periodicos.ufac.br/index.php/GEADEL/article/view/5871
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/67227
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • DEP18 - Artículos de revista [96]
    Zur Langanzeige
    Dateien zu dieser Ressource
    Nombre:
    Artículo_Geadel1.pdf
    Tamaño:
    409.7Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Öffnen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalSolange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10