• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Ver ítem 
    •   UVaDOC Principal
    • PUBLICACIONES UVa
    • Revistas de la UVa
    • Journal of the Sociology and Theory of Religion
    • Journal of the Sociology and Theory of Religion - 2024 - Vol.16
    • Ver ítem
    •   UVaDOC Principal
    • PUBLICACIONES UVa
    • Revistas de la UVa
    • Journal of the Sociology and Theory of Religion
    • Journal of the Sociology and Theory of Religion - 2024 - Vol.16
    • Ver ítem
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/67476

    Título
    Transiciones verdes para cambiar los comportamientos con los colegios religiosos a partir de un mejor compromiso medioambiental de las organizaciones
    Autor
    Robina-Ramírez, Rafael
    Roets, Aloysius O.S.B
    Editor
    Ediciones Universidad de ValladolidAutoridad UVA
    Año del Documento
    2024
    Documento Fuente
    Journal of the Sociology and Theory of Religion; Vol. 16 Núm. 1 (2024): La relación entre ciencia y religión pags. 233-259
    Resumen
    The research paper underlines the importance of the environmental commitment of the community, especially in schools and religious institutions, to cultivate a sense of environmental responsibility in students. It advocates for a well-organized, professional educational approach to increase students' environmental awareness. The work highlights the positive role of religious schools in promoting environmental awareness. These are in a position to collaborate with interdisciplinary sustainability committees from a "comprehensive institutional approach" that promotes religious values among students and improves students' environmental awareness.
    Materias (normalizadas)
    Historia
    ISSN
    2255-2715
    DOI
    10.24197/jstr.1.2024.233-259
    Version del Editor
    http://revistas.uva.es/index.php/socireli/article/view/8629
    Idioma
    eng
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/67476
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • Journal of the Sociology and Theory of Religion - 2024 - Vol.16 [14]
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros en el ítem
    Nombre:
    revistas_uva_es__socireli_article_view_8629_6022.pdf
    Tamaño:
    587.1Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Visualizar/Abrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalLa licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10