• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/72407

    Título
    El Diario Corporal Docente de un alumno/a durante el Prácticum II
    Autor
    Morquecho Villarán, Paula
    Director o Tutor
    Rodríguez Morante, CristinaAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo SocialAutoridad UVA
    Año del Documento
    2024
    Titulación
    Grado en Educación Infantil
    Abstract
    Este documento, representa el producto del estudio de la dimensión corporal referida al docente, dentro de la jornada escolar, así como las cuatro dimensiones en las que se basa su posterior análisis mediante el instrumento pedagógico nombrado “Diario Corporal Docente”, llevado a cabo durante la fase del Prácticum II. Acoge una perspectiva de autoconocimiento, suponiendo de este modo un análisis de las acciones realizadas hacía una consiguiente reflexión sobre estas mismas, dentro del ámbito corporal a través de narraciones de carácter personal.
     
    This document represents the product of the study of the corporal dimension referred to the teacher, within the school day, as well as the four dimensions on which its subsequent analysis is based by means of the pedagogical instrument called "Teaching Body Diary", carried out during the Practicum II phase. It is based on a perspective of self-knowledge, thus involving an analysis of the actions carried out and a consequent reflection on them, within the corporal sphere through personal narratives.
    Palabras Clave
    Diario Corporal Docente
    Corporeidad
    Cuerpo docente
    Departamento
    Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/72407
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [30977]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-G7123.pdf
    Tamaño:
    440.9Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10