• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • UVA PUBLICATIONS
    • Revistas de la UVa
    • Tabanque: Revista pedagógica
    • Tabanque: Revista pedagógica - 2008 - Num. 21
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • UVA PUBLICATIONS
    • Revistas de la UVa
    • Tabanque: Revista pedagógica
    • Tabanque: Revista pedagógica - 2008 - Num. 21
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/8906

    Título
    Otra forma de leer, otra manera de escribir: la revolución multimedia en la escuela
    Autor
    Linares Valcárcel, Francisco
    Editor
    Ediciones Universidad de ValladolidAutoridad UVA
    Año del Documento
    2008
    Documento Fuente
    Tabanque: Revista pedagógica, 2008, N.21, pags.75-86
    Abstract
    El modelo de escuela ha cambiado radicalmente en los últimos años, a raíz de la introducción de las nuevas tecnologías en educación. La utilización de programas informáticos e internet para la enseñanza de la lengua y la literatura es un nuevo reto que los docentes deben afrontar. La aparición de instrumentos de publicación personal como las páginas web o, aun más recientemente, los blogs, suponen una nueva frontera para las estrategias de animación a la lectura.
     
    The school model has changed completely in the last years due to the introduction of new technologies in education. The use of software and the internet to teach language and literature is a new challenge that teachers have to face. The emergence of personal publishing tools such as web pages or, even more recently, blogs, involves a new border for the strategies of reading promotion
    Materias (normalizadas)
    Pedagogía
    Lectura, Afición a la
    Tecnología educativa
    ISSN
    0214-7742
    Idioma
    spa
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/8906
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Tabanque: Revista pedagógica - 2008 - Num. 21 [14]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    Tabanque-2008-21-OtraFormaDeLeerOtraManeraDeEscribir.pdf
    Tamaño:
    71.19Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10