• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Navegar

    Todo o repositórioComunidadesPor data do documentoAutoresAssuntosTítulos

    Minha conta

    Entrar

    Discover

    AutorDimitriadis Damoulis, Ioannis (20)Asensio Pérez, Juan Ignacio (18)Bote Lorenzo, Miguel Luis (16)Gómez Sánchez, Eduardo (13)Ruiz Calleja, Adolfo (13)... Ver maisData de publicação2020 - 2025 (34)2010 - 2019 (3)2009 - 2009 (1)Formatoapplication/pdf (38)... Ver mais
    Buscar 
    •   Página inicial
    • PRODUÇÃO CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • Buscar
    •   Página inicial
    • PRODUÇÃO CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • Buscar
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filtros

    Utilize filtros para refinar o resultado de busca.

    Itens para a visualização no momento 1-10 of 38

    • Opção de ordenação:
    • Relevância
    • Título - crescente
    • Título - decrescente
    • Data de publicação - crescente
    • Data de publicação - decrescente
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    Thumbnail

    Disentangling doctoral well-being support in progress-focused workshops: Combining qualitative and quantitative data in single-case learning analytics 

    Dimitriadis, Yannis; Prieto Santos, Luis PabloAutoridad UVA; Jovanovic, Jelena; Odriozola González, PaulaAutoridad UVA; Rodríguez Triana, María JesúsAutoridad UVA; Díaz Chavarría, Henry Benjamín; Dimitriadis, Yannis (2025)
    Thumbnail

    Delving into instructor‐led feedback interventions informed by learning analytics in massive open online courses 

    Topali, ParaskeviAutoridad UVA; Chounta, Irene Angelica; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2023)
    Thumbnail

    Teachers' Perceptions of Learning Design Recommendations 

    Zalavra, Eleni; Papanikolaou, Kyparisia; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Sgouropoulou, Cleo (2021)
    Thumbnail

    Adaptable Smart Learning Environments supported by Multimodal Learning Analytics 

    Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; Spikol, Daniel; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Ouhaichi, Hamza; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Vogel, Bahtijar (2021)
    Thumbnail

    Educawood: A Socio-semantic Annotation System for Environmental Education 

    Andrade Hoz, Jimena; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Ruano Benito, IreneAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Bravo Oviedo, FelipeAutoridad UVA; Ordoñez Alonso, Ángel CristobalAutoridad UVA (2021)
    Thumbnail

    Exploring teachers’ needs for guidance while designing for technology-enhanced learning with digital tools 

    Zalavra, Eleni; Papanikolaou, Kyparisia; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Sgouropoulou, Cleo (2021)
    Thumbnail

    Supporting contextualized learning with linked open data 

    Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA (2021)
    Thumbnail

    Connecting formal and informal learning in Smart Learning Environments 

    Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA (2021)
    Thumbnail

    Orchestrating an ubiquitous learning situation about cultural heritage with casual learn 

    Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; García Zarza, PabloAutoridad UVA; Alonso Prieto, VictorAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2021)
    Thumbnail

    Examining the relationship between reflective writing behaviour and self-regulated learning competence: A time-series analysis 

    Suraworachet, Wannapon; Villa Torrano, CristinaAutoridad UVA; Zhou, Qi; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Cukurova, Mutlu (2021)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10