TY - THES A3 - Pérez Alonso, Rosa María AU - Sández Muñoz, Irene PY - 2020 UR - http://uvadoc.uva.es/handle/10324/45706 AB - This paper aims to present the benefits of using graphic narratives in the EFL classroom, through a proposal based on Art Spiegelman’s The Complete Maus: A Survivors Tale (1996) for a fourth of ESO group. In order to prove this theory, I present how... AB - Este TFM pretende mostrar los beneficios del uso de narrativas gráficas en el aula de inglés como lengua extranjera, a través de una propuesta dirigida a un grupo de cuarto de la ESO basada en The Complete Maus: A Survivors Tale (1996) escrito por... LA - eng KW - The Complete Maus: A Survivor’s Tale KW - Spiegelman KW - Holocaust KW - Nazism KW - Graphic narrative KW - Education KW - Holocausto KW - Nazismo KW - Narrativa gráfica KW - Educación TI - The complete Maus: A survivor’s tale (1996): A proposal for using graphic narrative in the EFL classroom M3 - info:eu-repo/semantics/masterThesis ER -