TY - JOUR AU - Ibáñez Etxeberría, Alex AU - Fontal Merillas, Olaia AU - Rivero Gracia, María Pilar PY - 2018 SN - 0210-1963 UR - https://uvadoc.uva.es/handle/10324/54138 AB - El presente trabajo realiza un análisis de la situación de la educación patrimonial basada en las tecnologías de la información y comunicación (TIC) en España, presentando una síntesis de la legislación referente a la enseñanza del patrimonio para,... AB - The present work analyzes the situation of Heritage Education based on information and communications technology (ICT) in Spain, synthesizing the legislation on heritage education in this country. We propose some structuring variables and a selection... LA - spa PB - Consejo Superior de Investigaciones Científicas, CSIC KW - Arte - Estudio y enseñanza KW - Patrimonio histórico - Estudio y enseñanza KW - Educación - Evaluación KW - Tecnología de la información KW - Comunicación KW - Educación - Legislación - España TI - Educación patrimonial y TIC en España: marco normativo, variables estructurantes y programas referentes T2 - Heritage education and ICT in Spain: regulatory framework, structuring variables and main points of reference DO - 10.3989/arbor.2018.788n2008 ER -