• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Descubre

    Autor
    San José Cabezudo, Rebeca (9)
    Camarero Izquierdo, María Carmen (7)San Martín Gutíerrez, Sonia (4)Oltra González, Itziar (3)Jiménez Torres, Nadia (2)... másFecha2025 (1)2022 (1)2021 (1)2020 (1)2019 (2)2018 (1)2017 (2)Formatoapplication/pdf (9)... más
    Buscar 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • DEP53 - Artículos de revista
    • Buscar
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • DEP53 - Artículos de revista
    • Buscar
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-9 de 9

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Agility in marketing teams: An analysis of factors influencing the entry decision into a trendy social network 

    Oltra González, ItziarAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA (2025)
    Thumbnail

    Inspire me, please! The effect of calls to action and visual executions on customer inspiration in Instagram communications 

    Oltra González, ItziarAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA (2022)
    Thumbnail

    SOS to my followers! The role of marketing communications in reinforcing online travel community value during times of crisis 

    Oltra González, ItziarAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA (2021)
    Thumbnail

    The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps 

    San Martín Gutíerrez, Sonia; Jiménez Torres, Nadia; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA (2020)
    Thumbnail

    What kind of video gamer are you? 

    Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA; Jiménez Torres, Nadia; San Martín Gutíerrez, Sonia (2019)
    Thumbnail

    What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy? 

    San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA; San Martín Gutíerrez, Sonia; Rodriguez Torrico, Paula (2019)
    Thumbnail

    Latent communities of digital publications: The role of editors, followers, and advertisers 

    Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; Rodríguez Pinto, JavierAutoridad UVA; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA (2018)
    Thumbnail

    How brand post content contributes to user's Facebook brand-page engagement. The experiential route of active participation 

    Gutiérrez Cillán, JesúsAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA (2017)
    Thumbnail

    Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior 

    Rodriguez Torrico, Paula; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA; San Martín Gutíerrez, Sonia (2017)

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10