• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Discover

    AuthorCamarero Izquierdo, María Carmen (3)Antón Martín, María del Carmen (2)Barros, Ismael (2)Hernangómez Barahona, Juan José (2)Martín Cruz, Teresa Natalia (2)... View MoreDate Issued
    2017 (6)
    Formato
    application/pdf (6)
    ... View More
    Search 
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • DEP53 - Artículos de revista
    • Search
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • DEP53 - Artículos de revista
    • Search
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-6 of 6

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Pleasure in the use of new technologies. the case of e-book readers 

    Antón Martín, María del CarmenAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; Rodríguez, Antón (2017)
    Thumbnail

    How brand post content contributes to user's Facebook brand-page engagement. The experiential route of active participation 

    Gutiérrez Cillán, JesúsAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA (2017)
    Thumbnail

    Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior 

    Rodriguez Torrico, Paula; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA; San Martín Gutíerrez, Sonia (2017)
    Thumbnail

    La acumulación de conocimiento en la empresa familiar: un análisis empírico 

    Martín Cruz, Teresa NataliaAutoridad UVA; Barros, Ismael; Hernangómez Barahona, Juan JoséAutoridad UVA (2017)
    Thumbnail

    Familiness and socioemotional wealth in Spanish family firms: An empirical examination 

    Barros, Ismael; Hernangómez Barahona, Juan JoséAutoridad UVA; Martín Cruz, Teresa NataliaAutoridad UVA (2017)
    Thumbnail

    Experience Value or Satiety? The Effects of the Amount and Variety of Tourists’ Activities on Perceived Experience 

    Antón Martín, María del CarmenAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; Laguna García, MartaAutoridad UVA (2017)

    Comentarios

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10