• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Navegar

    Todo o repositórioComunidadesPor data do documentoAutoresAssuntosTítulos

    Minha conta

    Entrar

    Discover

    AutorCamarero Izquierdo, María Carmen (3)Antón Martín, María del Carmen (2)Barros Contreras, Ismael (2)Hernangómez Barahona, Juan José (2)Martín Cruz, Teresa Natalia (2)... Ver maisData de publicação
    2017 (7)
    Formato
    application/pdf (7)
    ... Ver mais
    Buscar 
    •   Página inicial
    • PRODUÇÃO CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • DEP53 - Artículos de revista
    • Buscar
    •   Página inicial
    • PRODUÇÃO CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • DEP53 - Artículos de revista
    • Buscar
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filtros

    Utilize filtros para refinar o resultado de busca.

    Itens para a visualização no momento 1-7 of 7

    • Opção de ordenação:
    • Relevância
    • Título - crescente
    • Título - decrescente
    • Data de publicação - crescente
    • Data de publicação - decrescente
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Familiness and socioemotional wealth in Spanish family firms: An empirical examination 

    Barros Contreras, Ismael Segundo; Hernangómez Barahona, Juan JoséAutoridad UVA; Martín Cruz, Teresa NataliaAutoridad UVA (2017)
    Thumbnail

    La acumulación de conocimiento en la empresa familiar: un análisis empírico 

    Martín Cruz, Teresa NataliaAutoridad UVA; Barros Contreras, Ismael Segundo; Hernangómez Barahona, Juan JoséAutoridad UVA (2017)
    Thumbnail

    How brand post content contributes to user's Facebook brand-page engagement. The experiential route of active participation 

    Gutiérrez Cillán, JesúsAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA (2017)
    Thumbnail

    Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior 

    Rodriguez Torrico, Paula; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA; San Martín Gutíerrez, Sonia (2017)
    Thumbnail

    Experience value or satiety? The effects of the amount and variety of tourists’ activities on perceived experience 

    Antón Martín, María del CarmenAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; Laguna García, MartaAutoridad UVA (2017)
    Thumbnail

    Doping and the logic of choice 

    Oliveira Camilo, Juliana Aparecida deAutoridad UVA; Nogueira Furtado, Rafael (2017)
    Thumbnail

    Pleasure in the use of new technologies. the case of e-book readers 

    Antón Martín, María del CarmenAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; Rodríguez Pinto, JavierAutoridad UVA (2017)

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10