• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Descubre

    AutorMartín Herrán, Guiomar (10)
    Sigué, Simon-Pierre (10)
    Karray, Salma (3)Fecha2023 (1)2022 (1)2021 (2)2020 (1)2019 (1)2017 (3)2015 (1)Formato
    application/pdf (10)
    ... más
    Buscar 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Economía Aplicada
    • Buscar
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Economía Aplicada
    • Buscar
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-10 de 10

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    An integrative framework of cooperative advertising with reference price effects 

    Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2023)
    Thumbnail

    Managing advertising investments in marketing channels 

    Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2022)
    Thumbnail

    Demand-enhancing services for tangible products in a distribution system with online and off-line channels 

    Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2021)
    Thumbnail

    Cooperative advertising in competing supply chains and the long-term effects of retail advertising 

    Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2021)
    Thumbnail

    Manufacturer defensive and offensive advertising in competing distribution channels 

    Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2020)
    Thumbnail

    Offensive and Defensive Marketing in Spatial Competition 

    Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2019)
    Thumbnail

    An Integrative Framework of Cooperative Advertising: Should Manufacturers Continuously Support Retailer Advertising?. 

    Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2017)
    Thumbnail

    Cooperative Advertising for Competing Manufacturers: The Impact of Long-Term Promotional Effects 

    Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2017)
    Thumbnail

    Retailer and Manufacturer Advertising Scheduling in a Marketing Channel 

    Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2017)
    Thumbnail

    Trade Deals and/or On-Package Coupons 

    Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2015)

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10