• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/15957

    Título
    “ExpresArte”, un proyecto de animación sociocultural basado en la experiencia musical
    Autor
    Martínez Merino, Laura
    Director o Tutor
    Delgado Huertos, José EnriqueAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación de PalenciaAutoridad UVA
    Año del Documento
    2015
    Titulación
    Grado en Educación Social
    Abstract
    El trabajo de fin de grado reflexiona en torno a la vinculación entre la figura profesional de el educador social y el animador sociocultural, ¿tenemos cabida en los Centros escolares? ¿qué oferta sociocultural resulta atractiva en el medio rural? Se ha desarrollado un proyecto de intervención musical, a través del cual se trabajarán de manera trasversal infinidad de temas fundamentales para el desarrollo integral de los/as niños/as y su Comunidad.
     
    The present “final project of graduation" is considering the entailment between the social education and socio cultural animator. Could we be in School Centers? Which kind of socio cultural activities are appropriate in the rural places? Here, I developed a musical intervention project, through which we are going to realize so many topics in “traversal way”, which help to improve the children, teenagers and their Community in the development.
    Materias (normalizadas)
    Educación social
    Animación sociocultural
    Medio rural
    Música
    Idioma
    spa
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/15957
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [31181]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-L 1170.pdf
    Tamaño:
    2.169Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10