español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Buscar en UVaDOC
Esta colección
Listar
Todo UVaDOC
Comunidades
Por fecha de publicación
Autores
Materias
Títulos
Mi cuenta
Acceder
Envíos recientes
UVaDOC Principal
PUBLICACIONES UVa
Revistas de la UVa
ES: Revista de filología inglesa
ES: Revista de filología inglesa - 2015 - Num. 36
Envíos recientes
UVaDOC Principal
PUBLICACIONES UVa
Revistas de la UVa
ES: Revista de filología inglesa
ES: Revista de filología inglesa - 2015 - Num. 36
Envíos recientes
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
ES: Revista de filología inglesa - 2015 - Num. 36: Envíos recientes
Mostrando ítems 6-10 de 11
Second language vocabulary acquisition under two different types of instruction: the effects of concentrated and distributed introduction in immediate and delayed retention
Alcaraz Mármol, Gema
(
2015
)
The Holocaust in the educational context: challenges and approaches
Pellicer Ortín, Silvia
;
Martínez Alfaro, María Jesús
;
Fernández Gil, María Jesús
(
2015
)
'To be chosen, not offered': an introduction to Sarah Harriet Burney's "Traits of Nature" (1812)
Fernández Rodríguez, Carmen María
(
2015
)
Pilar Alonso. "A multidimensional approach to discourse coherence: from Standardness to creativity"
Gerke, Amanda Ellen
(
2015
)
Traumatic identity and aura in David Lodge's "Author, author"
Yebra Pertusa, José María
(
2015
)