• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Economía Aplicada
    • DEP20 - Artículos de revista
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Economía Aplicada
    • DEP20 - Artículos de revista
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/22908

    Título
    Hesitant Fuzzy Worth: an innovative ranking methodology for hesitant fuzzy subsets
    Autor
    Rodríguez Alcantud, José Carlos
    Andrés Calle, Rocío DeAutoridad UVA Orcid
    Muñoz Torrecillas, María José
    Año del Documento
    2016
    Editorial
    Elsevier
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    Applied Soft Computing, 2016, Volume 38, p. 232–243
    Abstract
    We introduce a novel methodology for ranking hesitant fuzzy sets. It builds on a recent, theoretically sound contribution in Social Choice. In order to justify the applicability of such analysis, we develop two real implementations: (i) new metarankings of world academic institutions that build on real data from three reputed agencies, and (ii) a new procedure for improving teaching performance assessments which we illustrate with real data collected by ourselves.
    Palabras Clave
    Conjuntos difusos
    ISSN
    1568-4946
    Revisión por pares
    SI
    DOI
    10.1016/j.asoc.2015.09.035
    Patrocinador
    Ministerio de Economía, Industria y Competitividad (Project ECO2012-31933)
    Ministerio de Economía, Industria y Competitividad (Project ECO2012-32178)
    Ministerio de Economía, Industria y Competitividad (Project CGL2008-06003-C03-03/CLI)
    Junta de Andalucía (Project P09-SEJ-05404)
    Version del Editor
    http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1568494615006079
    Propietario de los Derechos
    © Elsevier
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/22908
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • DEP20 - Artículos de revista [181]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    ASOC-D-15-00409R2.pdf
    Tamaño:
    1.145Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10