• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login
    Browsing ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30 by Title 
    •   UVaDOC Home
    • UVA PUBLICATIONS
    • Revistas de la UVa
    • ES: Revista de filología inglesa
    • ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30
    • Browsing ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30 by Title
    •   UVaDOC Home
    • UVA PUBLICATIONS
    • Revistas de la UVa
    • ES: Revista de filología inglesa
    • ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30
    • Browsing ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30 by Title
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Browsing ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30 by Title

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-8 of 8

    • title
    • submit date
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Assessing Students! and Teachers! Attitudes Toward ICT in the English Clasroom: A Case Study in Las Palmas de Gran Canaria 

        Luján García, Carmen (2009)
      • Thumbnail

        Japón en Yeats y Yeats en Japón: sobre " At The Hawk's Well y Takahime". Un camino florido de ida y vuelta 

        Cid Lucas, Fernando (2009)
      • Thumbnail

        La pragmática y la enseñanza de lenguas extranjeras: una propuesta docente 

        González Cruz, María Isabel (2009)
      • Thumbnail

        Lexical Error Analysis in the Written Production of Students of English as a Second Language: A Pilot Study 

        Sarrionandía Gurtubay, Begoña (2009)
      • Thumbnail

        Martin Chuzzlewit " La Herencia del Quijote" 

        Vazquez De Prada Merino, María TeresaAutoridad UVA (2009)
      • Thumbnail

        The Natural Semantic Metalanguage of Old English Compound Adpositions 

        Guarddon Anelo, Carmen (2009)
      • Thumbnail

        The Real Way We Think What They Think: New Cognitive Poetics and Linguistics in the English Literature Studies (ELS) in Spain 

        Guerra, Juani; Nuez Placeres, Graciela de la; Martín Dueñas, Adán; Lema Quintana, María Pilar; Manteiga, Víctor (2009)
      • Thumbnail

        The Role of Lexical Errors in L2 Reading Proficiency of Young EFL Learners from a Longitudinal Perspective 

        Agustín Llach, María del Pilar (2009)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10