Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorLópez Pastor, Víctor Manuel 
dc.date.accessioned2022-07-13T11:36:39Z
dc.date.available2022-07-13T11:36:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationHik hasi:euskal heziketarako aldizkaria, 2012, Nº. 173, pp. 36-38es
dc.identifier.issn1135-4690es
dc.identifier.urihttps://uvadoc.uva.es/handle/10324/53939
dc.descriptionProducción Científicaes
dc.description.abstractEbaluazio-hezitzaileak hainbat funtzio bete ditzake: diagnostikoa, formatiboa, sumatiboa, kalifikatzailea, hautatzailea (selektiboa), sailkatzailea, multzokatzailea, eta abar. Zoritxarrez, ohikoena, batez ere haren funtzio kalifikatzailea eta hautatzailea erabiltzea da; hau da, hezitzaile gehienek kalifikatzeko ebaluatzen dute soilik, hiruhilabetearen eta ikasturte bakoitzaren amaieran nota bat jartzeko. [Texto extraído del artículo de Víctor Manuel López Pastor].es
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isoeuses
dc.publisherXangorines
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEducación Físicaes
dc.subjectAlumnos - Evaluaciónes
dc.subjectEvaluación en educaciónes
dc.titleNola egin ebaluazio formatiboa eta konpartitua ­ Gorputz-Hezkuntzan?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.rights.holder© Xangorines
dc.relation.publisherversionhttp://www.hikhasi.eus/Artikuluak/20121201/nola-egin-ebaluazio-formatiboa-eta-konpartitua-gorputz-hezkuntzanes
dc.identifier.publicationfirstpage36es
dc.identifier.publicationissue173es
dc.identifier.publicationlastpage38es
dc.identifier.publicationtitleHik hasi:euskal heziketarako aldizkariaes
dc.peerreviewedSIes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.subject.unesco5312.04 Educaciónes


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem