• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Ver ítem 
    •   UVaDOC Principal
    • PUBLICACIONES UVa
    • Revistas de la UVa
    • Sociología y tecnociencia: Revista digital de sociología del sistema tecnocientífico
    • Sociología y tecnociencia - 2023 - Vol.13 Núm. 2
    • Ver ítem
    •   UVaDOC Principal
    • PUBLICACIONES UVa
    • Revistas de la UVa
    • Sociología y tecnociencia: Revista digital de sociología del sistema tecnocientífico
    • Sociología y tecnociencia - 2023 - Vol.13 Núm. 2
    • Ver ítem
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/60794

    Título
    Dynamic educational philosophy for learning technology management
    Autor
    Centeno-Leyva, Sharon
    Barrutia Barreto, Arturo
    Editor
    Ediciones Universidad de ValladolidAutoridad UVA
    Año del Documento
    2023
    Documento Fuente
    Sociología y tecnociencia; Vol. 13 No. 2 (2023): Miscellany pags. 118-136
    Resumen
    Notions such as STEAM education, computational thinking, gamification, and the manipulation of ICT (Artificial Intelligence, IoT, augmented reality, 3D printing or virtual reality), have appeared to configure what is known as Education 4.0. Under the Latin American context, and the economic, political, cultural and social situation of the countries that make up this geographical space, it is worth asking: to what extent has Education 4.0 been implemented, or some of its elements, unlike developed countries? Latin American educational systems, despite the global trend that seeks to assimilate the elements of this type of education, reflect a minority of countries possible to be classified as education 4.0, identifying the intelligible relationship between economic development and educational model.
    ISSN
    1989-8487
    Version del Editor
    http://revistas.uva.es/index.php/sociotecno/article/view/7377
    Idioma
    eng
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/60794
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • Sociología y tecnociencia - 2023 - Vol.13 Núm. 2 [8]
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros en el ítem
    Nombre:
    revistas_uva_es__sociotecno_article_view_7377_5534.pdf
    Tamaño:
    511.0Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Visualizar/Abrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalLa licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10