Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorGonzález-Cascos Jiménez, Elena es
dc.contributor.authorGarcía de la Cal, María
dc.contributor.editorUniversidad de Valladolid. Facultad de Filosofía y Letras es
dc.date.accessioned2024-01-30T09:40:42Z
dc.date.available2024-01-30T09:40:42Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://uvadoc.uva.es/handle/10324/65274
dc.description.abstractLearning English as an L2 is crucial in a current world in which this language is the key for international communication. Thereupon, teaching English with the precise approaches is the core for achieving proficiency in this long-life learning process for students. This undergraduate dissertation intends to accomplish a series of objectives that are closely related with the present requirements of learning an L2. By means of proposing three different approaches: Jolly Phonics, Problem-Based Learning, and Total Physical Response, this study presents a theoretical framework for the understanding of their main ideas and modus operandi followed by a methodology in which a proposal for each approach set in a primary education level is presented with the purpose of evaluating their potential benefits and the accomplishment of the objectives set for an efficient acquisition of the language.es
dc.description.abstractEl aprendizaje del inglés como L2 es crucial en un mundo actual en el que esta lengua es clave para la comunicación internacional. Por ello, la enseñanza del inglés empleando los enfoques precisos constituye el núcleo para lograr el dominio en este proceso de aprendizaje perdurable de los estudiantes. Este TFG pretende cumplir una serie de objetivos que están estrechamente relacionados con las exigencias actuales del aprendizaje de una L2. A través de la propuesta de tres enfoques diferentes: Jolly Phonics, Problem-Based Learning y Total Physical Response, este estudio presenta un marco teórico para la comprensión de sus ideas principales y modus operandi, seguido de una metodología en la que se presenta una propuesta para cada enfoque establecido en un nivel de educación primaria con el propósito de evaluar sus beneficios potenciales y el cumplimiento de los objetivos planteados para una adquisición eficiente de la lengua.es
dc.description.sponsorshipDepartamento de Filología Inglesaes
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isoenges
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.classificationJolly Phonicses
dc.subject.classificationTotal Physical Responsees
dc.subject.classificationProblem-Based Learninges
dc.subject.classificationPrimary educationes
dc.subject.classificationCurriculumes
dc.subject.classificationAcquisitiones
dc.subject.classificationAdquisiciónes
dc.titleProposals for teaching English as an L2 in primary education: approaches for the acquisition of proficiencyes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.description.degreeGrado en Estudios Ingleseses
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.subject.unesco5701.11 Enseñanza de Lenguases


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem