• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Parcourir

    Tout UVaDOCCommunautésPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une session

    Statistiques

    Statistiques d'usage de visualisation

    Compartir

    Voir le document 
    •   Accueil de UVaDOC
    • OBJECTS D' APPRENTISSAGE
    • Obj. de Aprendizaje - Ingeniería y Tecnología
    • Voir le document
    •   Accueil de UVaDOC
    • OBJECTS D' APPRENTISSAGE
    • Obj. de Aprendizaje - Ingeniería y Tecnología
    • Voir le document
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/11748

    Título
    Workshops for Learning in Computational Fluid Mechanics
    Autor
    Parra Santos, María TeresaAutoridad UVA Orcid
    Editor
    Research GRoup in InterAction and eLearning (GRIAL)
    Año del Documento
    2014
    Tipología
    Comunicación
    Résumé
    The must-do of teaching Computational Fluid Dynamics (CFD) is the practical component. The main aim of the present paper is to propose test cases used in research. When these benchmarks are conveniently scaled-down and parameterized, students improve their understanding of the strong and weak points of the numerical models and gain an insight into the fluid dynamics processes learnt in the classroom. The goal is to prepare students who are new in this area to become self-sufficient in engineering practice.
    Materias (normalizadas)
    Moodle
    Workshop
    Computational Fluid Dynamics
    Asignatura
    Modelado Numérico de Sistemas Sólidos y Fluidos
    Nota
    Comunicación del proyecto PID1415_030 presentada en la Second International Conference on Technological Ecosystem for Enhancing Multiculturality (TEEM'14)
    Version del Editor
    http://dl.acm.org/citation.cfm?doid=2669711.2669888
    Propietario de los Derechos
    Research GRoup in InterAction and eLearning (GRIAL)
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/11748
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • Obj. de Aprendizaje - Ingeniería y Tecnología [285]
    Afficher la notice complète
    Fichier(s) constituant ce document
    Nombre:
    TEEM2014p113-parra.pdf
    Tamaño:
    1.123Mo
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Voir/Ouvrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10