• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Descubre

    Autor
    Bote Lorenzo, Miguel Luis (6)
    Asensio Pérez, Juan Ignacio (5)Dimitriadis Damoulis, Ioannis (4)Er, Erkan (4)Gómez Sánchez, Eduardo (4)... másFecha
    2019 (6)
    Formatoapplication/pdf (6)... más
    Buscar 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Artículos de revista
    • Buscar
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Artículos de revista
    • Buscar
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-6 de 6

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Aligning learning design and learning analytics through instructor involvement: a MOOC case study 

    Er, ErkanAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Álvarez Álvarez, SusanaAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    Generating actionable predictions regarding MOOC learners’ engagement in peer reviews 

    Er, ErkanAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    Towards the Enactment of Learning Situations Connecting Formal and Non-Formal Learning in SLEs 

    Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    Creating collaborative groups in a MOOC: a homogeneous engagement grouping approach 

    Sanz Martínez, María LuisaAutoridad UVA; Er, ErkanAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    Understanding student behavior and perceptions toward earning badges in a gamified MOOC 

    Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA; Er, ErkanAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Muñoz Cristobal, Juan AlbertoAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    To reward and beyond: Analyzing the effect of reward-basedstrategies in a MOOC 

    Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2019)

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10