Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://uvadoc.uva.es/handle/10324/27926
Title: Análisis descriptivo de los nuevos hábitos de consumo televisivo en España
Authors: Ojeda de Velasco, Alejandro
Editors: Universidad de Valladolid. Facultad de Filosofía y Letras
Tutor: López Vidales, Nereida
Issue Date: 2017
Degree : Grado en Periodismo
Abstract: No consta
Departament : Departamento de Historia Moderna, Contemporánea y de América, Periodismo y Comunicación Audiovisual y Publicidad
Language: spa
URI: http://uvadoc.uva.es/handle/10324/27926
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Trabajos Fin de Grado UVa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_F_2017_260.pdf625,82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons

Suggestions
University of Valladolid
Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.5
UVa-STIC