• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Discover

    AuthorCamarero Izquierdo, María Carmen (29)Martín Guerra, Elena (24)Acebes Senovilla, Fernando (19)Rodríguez Escudero, Ana Isabel (19)Poza Garcia, David Jesús (18)... View MoreDate Issued2020 - 2025 (77)2011 - 2019 (62)Formatoapplication/pdf (139)... View More
    Search 
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • Search
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Departamentos
    • Dpto. Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
    • Search
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-10 of 139

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • . . .
    • 14
    Thumbnail

    Agility in marketing teams: An analysis of factors influencing the entry decision into a trendy social network 

    Oltra González, ItziarAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; San José Cabezudo, RebecaAutoridad UVA (2025)
    Thumbnail

    Positive and negative selective assortment 

    Izquierdo Millán, Segismundo SamuelAutoridad UVA; Izquierdo, Luis R.; Hauert, Christoph (2025)
    Thumbnail

    Pay more and sacrifice more for environmental practices? The role of compensation in hotel booking intentions 

    Martín Gago, Ana BelénAutoridad UVA; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; Laguna García, MartaAutoridad UVA (2025)
    Thumbnail

    Neurociencia aplicada a la producción de series de ficción: mejorar la calidad optimizando el engagement y los niveles de atención de la audiencia 

    Martín Guerra, ElenaAutoridad UVA (2025)
    Thumbnail

    Decoding audience emotion: applied neuroscience in fiction series productions 

    Martín-Guerra, E.; Martín Guerra, ElenaAutoridad UVA (2025)
    Thumbnail

    Walking on the tightrope: Unveiling the addictive power of hedonic motivations and marketing stimuli 

    Heredero, Laura Carmen; Camarero Izquierdo, María CarmenAutoridad UVA; Rodríguez Escudero, Ana IsabelAutoridad UVA (2025)
    Thumbnail

    Modelling of a Combinatorial Double Auction using DEVS 

    Anton Heredero, Juan DeAutoridad UVA; Ruiz Martín, CristinaAutoridad UVA; Villafáñez Cardeñoso, Félix AntonioAutoridad UVA; Poza Garcia, David JesúsAutoridad UVA; López Paredes, AdolfoAutoridad UVA (2025)
    Thumbnail

    statistical inference in games: stability of pure equilibria 

    Izquierdo Millán, Luis Rodrigo; Izquierdo Millán, Segismundo SamuelAutoridad UVA (2025)
    Thumbnail

    Atención y emoción en spots televisivos. Un análisis desde la neurociencia 

    Martín Guerra, ElenaAutoridad UVA (2025)
    Thumbnail

    Respuesta emocional en presentación comercial de frutas de calidad (Manzana reineta) 

    Martín Guerra, ElenaAutoridad UVA (2025)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • . . .
    • 14

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10