• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ricerca

    Tutto UVaDOCArchiviData di pubblicazioneAutoriSoggettiTitoli

    My Account

    Login
    Sfoglia DEP20 - Artículos de revista per Data di Pubblicazione 
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Economía Aplicada
    • DEP20 - Artículos de revista
    • Sfoglia DEP20 - Artículos de revista per Data di Pubblicazione
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Economía Aplicada
    • DEP20 - Artículos de revista
    • Sfoglia DEP20 - Artículos de revista per Data di Pubblicazione
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Sfoglia DEP20 - Artículos de revista per Data di Pubblicazione "2017"

    Ordina per:

    Ordine:

    Risultati:

    Items 1-17 di 17

    • Titolo
    • Data di immissione
    • crescente
    • decrescente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        A New Multidimensional Approach to Measuring Precarious Employment 

        García Pérez, Carmelo; Prieto Alaiz, María MercedesAutoridad UVA; Simón Pérez, Hipólito José (2017)
      • Thumbnail

        A new technique to estimate the risk-neutral processes in jump–diffusion commodity futures models 

        Gómez del Valle, María LourdesAutoridad UVA; Martínez Rodríguez, JuliaAutoridad UVA; Habibi Lashkari, Ziba (2017)
      • Thumbnail

        Aggregating preference rankings using an optimistic-pessimistic approach: Closed-form expressions 

        Llamazares Rodríguez, BonifacioAutoridad UVA (2017)
      • Thumbnail

        An Integrative Framework of Cooperative Advertising: Should Manufacturers Continuously Support Retailer Advertising?. 

        Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2017)
      • Thumbnail

        Assessing the Profitability of Cooperative Advertising Programs in Competing Channels 

        Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Zaccour, Georges (2017)
      • Thumbnail

        Assigning Numerical Scores to Linguistic Expressions 

        Campión, María Jesús; Falco Diaz De Cerio, EdurneAutoridad UVA; García Lapresta, José LuisAutoridad UVA; Induráin Eraso, Esteban (2017)
      • Thumbnail

        Cooperative Advertising for Competing Manufacturers: The Impact of Long-Term Promotional Effects 

        Karray, Salma; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2017)
      • Thumbnail

        Electoral Mathematics and Asymmetrical Treatment to Political Parties: The Mexican Case 

        Martínez Panero, MiguelAutoridad UVA (2017)
      • Thumbnail

        Los factores explicativos del abandono temprano de la educación y la formación en las regiones españolas 

        Bayón Calvo, SiroAutoridad UVA; Corrales Herrero, María ElenaAutoridad UVA; Ogando Canabal, OlgaAutoridad UVA (2017)
      • Thumbnail

        Identifying the multidimen-sional poor in developed countries using relative thresholds: An application to Spanish data 

        García Pérez, Carmelo; González González, Yolanda CarmenAutoridad UVA; Prieto Alaiz, María MercedesAutoridad UVA (2017)
      • Thumbnail

        La implicación de los agentes sociales y económicos en el desarrollo rural: una necesidad insatisfecha 

        Moyano Pesquera, Pedro BenitoAutoridad UVA (2017)
      • Thumbnail

        Optimal Pollution Standards and Non-Compliance in a Dynamic Framework 

        Arguedas, Carmen; Cabo García, Francisco JoséAutoridad UVA; Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA (2017)
      • Thumbnail

        La participación de los agentes económicos y sociales en la revitalización de los municipios rurales 

        Moyano Pesquera, Pedro BenitoAutoridad UVA; Miranda Escolar, María BelénAutoridad UVA; Gordo Gómez, PabloAutoridad UVA (2017)
      • Thumbnail

        Positional voting rules generated by aggregation functions and the role of duplication 

        García Lapresta, José LuisAutoridad UVA; Martínez Panero, MiguelAutoridad UVA (2017)
      • Thumbnail

        Promotion of cooperation when benefits come in the future: A water transfer case 

        Cabo García, Francisco JoséAutoridad UVA; Tidball, Mabel (2017)
      • Thumbnail

        Retailer and Manufacturer Advertising Scheduling in a Marketing Channel 

        Martín Herrán, GuiomarAutoridad UVA; Sigué, Simon-Pierre (2017)
      • Thumbnail

        The problem of collective identity in a fuzzy environment 

        Alcantud, José Carlos R.; Andrés Calle, Rocío DeAutoridad UVA (2017)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10