• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/19978

    Título
    La figura del educador social en “aulas enclave: transición a la vida adulta” dentro del contexto escolar.
    Autor
    Sánchez Andrés, Yolanda
    Director o Tutor
    Gutiérrez Pequeño, José MiguelAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación de PalenciaAutoridad UVA
    Año del Documento
    2016
    Titulación
    Grado en Educación Social
    Abstract
    A continuación, el presente documento pretende aproximar la figura del Educador Social al contexto escolar, involucrado en equipos de intervención multidisciplinar, complementando la labor de los maestros y profesores. En ningún momento se persigue descartar dicha figura en otros departamentos y términos intrínsecos de “La Escuela”, En este caso, se concreta la labor del Educador Social dentro de las Aulas Enclave de Transición a la Vida Adulta (TVA) en Educación Secundaria, reflejado en la figura de adjunto de taller. Se realiza al final una propuesta de las funciones y una programación de actividades a desempeñar por el Educador/a Social en el Aula Enclave.
     
    Then herein is intended to approximate the figure of the Social Worker the school context , multidisciplinary teams involved in intervention , complementing the work of teachers. At no time pursued ruled that figure in other departments and intrinsic terms of "School ". In this case, the work of the Social worker within the Aulas Enclave de Transición a la Vida Adulta (TVA) in High School, reflected in the figure of Master Workshop. In the end, I propose functions to be performed by the Social worker in Aula Enclave.
    Materias (normalizadas)
    Animadores socioculturales
    Animación social
    Acción social
    Idioma
    spa
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/19978
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [32273]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-L1380.pdf
    Tamaño:
    742.8Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10