• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Parcourir

    Tout UVaDOCCommunautésPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une session

    Statistiques

    Statistiques d'usage de visualisation

    Compartir

    Voir le document 
    •   Accueil de UVaDOC
    • PROJET DE FIN D'ÉTUDES
    • Trabajos Fin de Máster UVa
    • Voir le document
    •   Accueil de UVaDOC
    • PROJET DE FIN D'ÉTUDES
    • Trabajos Fin de Máster UVa
    • Voir le document
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/22282

    Título
    Contrasting CLIL and Traditional Second Language Acquisition Models: a Case Study in Primary Education.
    Autor
    Sánchez Díez, David
    Director o Tutor
    González-Cascos Jiménez, ElenaAutoridad UVA
    Durán Martínez, Ramiro
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Filosofía y LetrasAutoridad UVA
    Año del Documento
    2016
    Titulación
    Máster en Estudios Ingleses Avanzados: Lenguas y Culturas en Contacto
    Résumé
    Many claims have been made for CLIL to be beneficial for formal mandatory education and particularly for the acquisition of a second language (Coyle, 2008; Eurydice, 2006; Lasagabaster, 2008; Marsh 2000). When this approach is adopted by teachers in order to teach a content area in a foreign language, traditional second language teaching models based on a more linear and formal structure, such as PPP (presentation, practice, production), are left aside. The choice of the teaching model will influence the student´s learning on both content and second language acquisition. This case study will contrast the results of two methodologies, a CLIL project and a traditional linear unit, when applied into two different groups of Year Five Primary Education students at a Spanish bilingual school.
    Materias (normalizadas)
    Inglés (Lengua) - Estudio y enseñanza
    Inglés (Lengua) - Metodología
    Departamento
    Departamento de Filología Inglesa
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/22282
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • Trabajos Fin de Máster UVa [7035]
    Afficher la notice complète
    Fichier(s) constituant ce document
    Nombre:
    TFM_F_2016_91.pdf
    Tamaño:
    1.274Mo
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Voir/Ouvrir
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10