• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder
    Envíos recientes 
    •   UVaDOC Principal
    • PUBLICACIONES UVa
    • Revistas de la UVa
    • Ágora para la educación física y el deporte
    • Ágora para la educación física y el deporte - 2012 - Vol. 14-2
    • Envíos recientes
    •   UVaDOC Principal
    • PUBLICACIONES UVa
    • Revistas de la UVa
    • Ágora para la educación física y el deporte
    • Ágora para la educación física y el deporte - 2012 - Vol. 14-2
    • Envíos recientes
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Ágora para la educación física y el deporte - 2012 - Vol. 14-2: Envíos recientes

    Mostrando ítems 1-5 de 9

      • Thumbnail

        Impact of the Kinesiology Career Club: a TPSR-base possible futures program for youth in underserved communities 

        Walsh, David; Veri, Maria J.; Scobie, Donnell (2012)
      • Thumbnail

        Implementations of TPRS-based programs through physical activity: different contexts 

        Martinek, Tom (2012)
      • Thumbnail

        A national survey of New Zealand secondary schools Physical Education programs implementation of the teaching personal and social responsibility (TPSR) model 

        Gordon, Barrie; Thevenard, Liz; Hodis, Flaviu (2012)
      • Thumbnail

        Forecasting the storm: students perspectives throughout a teaching personal and social responsibility (TPSR)-based positive youth development program 

        Ward, Stephan (2012)
      • Thumbnail

        Applying the teaching personal and social responsibility model (TPSR) in Spanish schools context: lesson learned 

        Escartí Carbonell, Amparo (2012)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10