Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorKirk, David
dc.contributor.authorBrooker, Ross
dc.contributor.authorBraiuka, Sandy
dc.contributor.editorEdiciones Universidad de Valladolid es
dc.date.accessioned2017-06-20T16:42:04Z
dc.date.available2017-06-20T16:42:04Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationAgora para la educación física y el deporte, 2003, N.2, pags.154-164
dc.identifier.issn1578-2174
dc.identifier.urihttp://uvadoc.uva.es/handle/10324/23646
dc.description.abstractThis paper draws on a TGFU approach to junior high school basketball to develop a situated perspective on student learning. The paper offers an interpretation of student learning from a situated learning perspective. Analysis of 3 critical incidents expressed as vignettes focuses on the perceptual-physical, social-interactive and institutional-cultural dimensions of learning.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceAgora para la educación física y el deporte
dc.titleEnseñanza de los juegos para la comprensión: perspectiva situada en el aprendizaje de los estudiantes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.identifier.publicationfirstpage154
dc.identifier.publicationissue2
dc.identifier.publicationlastpage164
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem