• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Navegar

    Todo o repositórioComunidadesPor data do documentoAutoresAssuntosTítulos

    Minha conta

    Entrar

    Estatística

    Ver as estatísticas de uso

    Compartir

    Ver item 
    •   Página inicial
    • PRODUÇÃO CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Ver item
    •   Página inicial
    • PRODUÇÃO CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Ver item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/37044

    Título
    Informing the design of collaborative activities in MOOCs using actionable predictions
    Autor
    Er, ErkanAutoridad UVA Orcid
    Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA Orcid
    Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA Orcid
    Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA Orcid
    Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA Orcid
    Congreso
    Sixth ACM Conference on Learning @ Scale, L@S2019
    Año del Documento
    2019
    Editorial
    ACM
    Resumo
    With the aim of supporting instructional designers in setting up collaborative learning activities in MOOCs, this paper derives prediction models for student participation in group discussions. The salient feature of these models is that they are built using only data prior to the learning activity, and can thus provide actionable predictions, as opposed to post-hoc approaches common in the MOOC literature. Some learning design scenarios that make use of this actionable information are illustrated.
    Version del Editor
    https://learningatscale.acm.org/las2019/
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/37044
    Tipo de versión
    info:eu-repo/semantics/acceptedVersion
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc. [120]
    Mostrar registro completo
    Arquivos deste item
    Nombre:
    L@S19_Informing_the_design_of_collaborrative_activities_in MOOCS_using_actionable_predictions.pdf
    Tamaño:
    122.5Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Visualizar/Abrir

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10