• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ricerca

    Tutto UVaDOCArchiviData di pubblicazioneAutoriSoggettiTitoli

    My Account

    Login
    Sfoglia per Autore 
    •   UVaDOC Home
    • Sfoglia per Autore
    •   UVaDOC Home
    • Sfoglia per Autore
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Sfoglia per Autore "Er, Erkan" Citations Google Citations

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordina per:

    Ordine:

    Risultati:

    Items 1-14 di 14

    • Titolo
    • Data di immissione
    • crescente
    • decrescente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        A collaborative learning approach to dialogic peer feedback: a theoretical framework 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gašević, Dragan (2020)
      • Thumbnail

        Aligning learning design and learning analytics through instructor involvement: a MOOC case study 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Álvarez Álvarez, SusanaAutoridad UVA (2019)
      • Thumbnail

        Creating collaborative groups in a MOOC: a homogeneous engagement grouping approach 

        Sanz Martínez, María LuisaAutoridad UVA; Er, ErkanAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA (2019)
      • Thumbnail

        Exploring the Problems Experienced by Learners in a MOOC Implementing Active Learning Pedagogies 

        Topali, ParaskeviAutoridad UVA; Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA; Er, ErkanAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2019)
      • Thumbnail

        Generating actionable predictions regarding MOOC learners’ engagement in peer reviews 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2019)
      • Thumbnail

        Informing the design of collaborative activities in MOOCs using actionable predictions 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2019)
      • Thumbnail

        Predicting Peer-Review Participation at Large Scale Using an Ensemble Learning Method 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2017)
      • Thumbnail

        Predicting Student Participation in Peer Reviews in MOOCs 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2017)
      • Thumbnail

        Supporting Group Formation in Ongoing MOOCs using Actionable Predictive Models 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2018)
      • Thumbnail

        Supporting Teachers in the Design and Implementation of Group Formation Policies in MOOCs: A Case Study 

        Sanz Martínez, María LuisaAutoridad UVA; Er, ErkanAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA (2018)
      • Thumbnail

        Synergy: A Web-Based Tool to Facilitate Dialogic Peer Feedback 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gašević, Dragan (2019)
      • Thumbnail

        Synergy: An Online Platform for Dialogic Peer Feedback at Scale 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gašević, Dragan (2019)
      • Thumbnail

        Theory-based learning analytics to explore student engagement patterns in a peer review activity 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Villa Torrano, CristinaAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gašević, Dragan; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        Understanding student behavior and perceptions toward earning badges in a gamified MOOC 

        Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA; Er, ErkanAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Muñoz Cristobal, Juan AlbertoAutoridad UVA (2019)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10