• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Stöbern

    Gesamter BestandBereicheErscheinungsdatumAutorenSchlagwortenTiteln

    Mein Benutzerkonto

    Einloggen

    Entdecke

    AutorAgustín Llach, María del Pilar (1)Cid Lucas, Fernando (1)González Cruz, María Isabel (1)Guarddon Anelo, Carmen (1)Guerra, Juani (1)... mehrErscheinungsdatum2009 (8)Formatoapplication/pdf (8)... mehr
    feed
    ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30 
    •   UVaDOC Startseite
    • PUBLIKATIONEN DER UVA
    • Revistas de la UVa
    • ES: Revista de filología inglesa
    • ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30
    •   UVaDOC Startseite
    • PUBLIKATIONEN DER UVA
    • Revistas de la UVa
    • ES: Revista de filología inglesa
    • ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30

    Auflistung nach

    ErscheinungsdatumAutorenSchlagwortenTiteln

    Volltextsuche:

     

    Neueste Zugänge

    • Thumbnail

      The Real Way We Think What They Think: New Cognitive Poetics and Linguistics in the English Literature Studies (ELS) in Spain 

      Guerra, Juani; Nuez Placeres, Graciela de la; Martín Dueñas, Adán; Lema Quintana, María Pilar; Manteiga, Víctor (2009)
    • Thumbnail

      La pragmática y la enseñanza de lenguas extranjeras: una propuesta docente 

      González Cruz, María Isabel (2009)
    • Thumbnail

      Lexical Error Analysis in the Written Production of Students of English as a Second Language: A Pilot Study 

      Sarrionandía Gurtubay, Begoña (2009)
    • Thumbnail

      Assessing Students! and Teachers! Attitudes Toward ICT in the English Clasroom: A Case Study in Las Palmas de Gran Canaria 

      Luján García, Carmen (2009)
    • Thumbnail

      Martin Chuzzlewit " La Herencia del Quijote" 

      Vazquez De Prada Merino, María TeresaAutoridad UVA (2009)

    Más

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10