• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Parcourir

    Tout UVaDOCCommunautésPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une session

    Descubre

    AuteurAgustín Llach, María del Pilar (1)Cid Lucas, Fernando (1)González Cruz, María Isabel (1)Guarddon Anelo, Carmen (1)Guerra, Juani (1)... másFecha2009 (8)Formatoapplication/pdf (8)... más
    feed
    ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30 
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS DE L' UNIVERSITÉ
    • Revistas de la UVa
    • ES: Revista de filología inglesa
    • ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS DE L' UNIVERSITÉ
    • Revistas de la UVa
    • ES: Revista de filología inglesa
    • ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    ES: Revista de filología inglesa - 2009 - Num. 30

    Parcourir par

    Par date de publicationAuteursSujetsTitres

    Rechercher dans cette collection :

     

    Soumissions récentes

    • Thumbnail

      The Real Way We Think What They Think: New Cognitive Poetics and Linguistics in the English Literature Studies (ELS) in Spain 

      Guerra, Juani; Nuez Placeres, Graciela de la; Martín Dueñas, Adán; Lema Quintana, María Pilar; Manteiga, Víctor (2009)
    • Thumbnail

      La pragmática y la enseñanza de lenguas extranjeras: una propuesta docente 

      González Cruz, María Isabel (2009)
    • Thumbnail

      Lexical Error Analysis in the Written Production of Students of English as a Second Language: A Pilot Study 

      Sarrionandía Gurtubay, Begoña (2009)
    • Thumbnail

      Assessing Students! and Teachers! Attitudes Toward ICT in the English Clasroom: A Case Study in Las Palmas de Gran Canaria 

      Luján García, Carmen (2009)
    • Thumbnail

      Martin Chuzzlewit " La Herencia del Quijote" 

      Vazquez De Prada Merino, María TeresaAutoridad UVA (2009)

    Más

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10