• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder
    Envíos recientes 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Pedagogía
    • Envíos recientes
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Pedagogía
    • Envíos recientes
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Dpto. Pedagogía: Envíos recientes

    Mostrando ítems 56-60 de 178

      • Thumbnail

        Executive function assessment: Adaptation of the Amsterdam executive function inventory using Spanish first-year university students from two knowledge areas 

        Escolano-Pérez, Elena; Romero-Galisteo, Rita Pilar; Rodríguez Medina, JairoAutoridad UVA; Gálvez-Ruiz, Pablo (2022)
      • Thumbnail

        Teaching approaches and profile analysis: An exploratory study with trainee history teachers 

        Gómez Carrasco, Cosme Jesús; Rodríguez Medina, JairoAutoridad UVA; Chaparro Sainz, Álvaro; Monteagudo Fernández, José (2022)
      • Thumbnail

        A review of literature on history education: An analysis of the conceptual, intellectual and social structure of a knowledge domain (2000–2019) 

        Gómez-Carrasco, Cosme J; Rodríguez Medina, JairoAutoridad UVA; López-Facal, Ramón; Monteagudo-Fernández, José (2022)
      • Thumbnail

        Teaching skills in physical education teacher training: theoretical and factor models 

        Aparicio Herguedas, José LuisAutoridad UVA; Fraile Aranda, AntonioAutoridad UVA; Rodríguez Medina, JairoAutoridad UVA (2023)
      • Thumbnail

        El engagement y la deserción en los MOOCs: Revisión sistemática 

        Estrada Molina, OdielAutoridad UVA; Fuentes Cancell, Dieter Reynaldo (2022)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10