• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Descubre

    Autor
    Dimitriadis Damoulis, Ioannis (13)
    Asensio Pérez, Juan Ignacio (8)Martínez-Monés, Alejandra (6)Bote Lorenzo, Miguel Luis (5)Prieto Santos, Luis Pablo (5)... másFecha2024 (1)2019 (4)2018 (3)2017 (3)2016 (1)2015 (1)Formatoapplication/pdf (13)... más
    Buscar 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Artículos de revista
    • Buscar
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Artículos de revista
    • Buscar
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-10 de 13

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • 1
    • 2
    Thumbnail

    e-FeeD4Mi: human-centred design of personalised and contextualised feedback in MOOCs 

    Topali, ParaskeviAutoridad UVA; Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2024)
    Thumbnail

    Aligning learning design and learning analytics through instructor involvement: a MOOC case study 

    Er, ErkanAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Álvarez Álvarez, SusanaAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    Generating actionable predictions regarding MOOC learners’ engagement in peer reviews 

    Er, ErkanAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    Creating collaborative groups in a MOOC: a homogeneous engagement grouping approach 

    Sanz Martínez, María LuisaAutoridad UVA; Er, ErkanAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    To reward and beyond: Analyzing the effect of reward-basedstrategies in a MOOC 

    Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    Exploring teachers’ needs and the existing barriers to the adoption of Learning Design methods and tools: a literature survey 

    Dagnino, Francesca Maria; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Rubia Avi, BartoloméAutoridad UVA; Pozzi, Francesca; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2018)
    Thumbnail

    Supporting Teachers in the Design and Implementation of Group Formation Policies in MOOCs: A Case Study 

    Sanz Martínez, María LuisaAutoridad UVA; Er, ErkanAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA (2018)
    Thumbnail

    Orchestrating learning analytics (OrLA): Supporting inter-stakeholder communication about adoption of learning analytics at the classroom level 

    Prieto Santos, Luis Pablo; Rodríguez Triana, María JesúsAutoridad UVA; Martínez Maldonado, Roberto; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gašević, Dragan (2018)
    Thumbnail

    Towards teaching as design: Exploring the interplay between full-lifecycle learning design tooling and Teacher Professional Development 

    Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Pozzi, Francesca; Hernández Leo, DaviniaAutoridad UVA; Prieto Santos, Luis Pablo; Persico, Donatella; Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA (2017)
    Thumbnail

    Learning Buckets: Helping Teachers Introduce Flexibility in the Management of Learning Artifacts Across Spaces 

    Muñoz Cristobal, Juan AlbertoAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Prieto Santos, Luis Pablo; Jorrin Abellan, Iván ManuelAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2017)
    • 1
    • 2

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10