• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Descubre

    Autor
    Dimitriadis Damoulis, Ioannis (6)
    Martínez-Monés, Alejandra (6)
    Asensio Pérez, Juan Ignacio (4)Bote Lorenzo, Miguel Luis (3)Er, Erkan (2)... másFecha2024 (1)2019 (2)2018 (1)2017 (1)2015 (1)Formatoapplication/pdf (6)... más
    Buscar 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Artículos de revista
    • Buscar
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Artículos de revista
    • Buscar
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-6 de 6

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    e-FeeD4Mi: human-centred design of personalised and contextualised feedback in MOOCs 

    Topali, ParaskeviAutoridad UVA; Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2024)
    Thumbnail

    Creating collaborative groups in a MOOC: a homogeneous engagement grouping approach 

    Sanz Martínez, María LuisaAutoridad UVA; Er, ErkanAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    To reward and beyond: Analyzing the effect of reward-basedstrategies in a MOOC 

    Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2019)
    Thumbnail

    Supporting Teachers in the Design and Implementation of Group Formation Policies in MOOCs: A Case Study 

    Sanz Martínez, María LuisaAutoridad UVA; Er, ErkanAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA (2018)
    Thumbnail

    Learning Buckets: Helping Teachers Introduce Flexibility in the Management of Learning Artifacts Across Spaces 

    Muñoz Cristobal, Juan AlbertoAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Prieto Santos, Luis Pablo; Jorrin Abellan, Iván ManuelAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2017)
    Thumbnail

    Coming down to Earth: Helping teachers use 3D virtual worlds in across-spaces learning situations 

    Muñoz Cristobal, Juan AlbertoAutoridad UVA; Prieto Santos, Luis Pablo; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Jorrin Abellan, Iván ManuelAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2015)

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10