español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Chercher dans le dépôt
Cette communauté
Parcourir
Tout UVaDOC
Communautés
Par date de publication
Auteurs
Sujets
Titres
Mon compte
Ouvrir une session
Envíos recientes
Accueil de UVaDOC
PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
Departamentos
Dpto. Didáctica de las Ciencias Experimentales, Sociales y de la Matemática
Envíos recientes
Accueil de UVaDOC
PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
Departamentos
Dpto. Didáctica de las Ciencias Experimentales, Sociales y de la Matemática
Envíos recientes
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Dpto. Didáctica de las Ciencias Experimentales, Sociales y de la Matemática: Envíos recientes
Voici les éléments 26-30 de 184
A three-pronged method to analyse pre-service teachers’ understanding and epistemic reasoning about soil
Corrochano, Diego
;
Zuazagoitia, Daniel
;
Eugenio Gozalbo, Marcia
;
Monferrer, Lidón
;
Ortega Cubero, Inés
;
Ruiz González, Aritz
;
Aragón, Lourdes
(
2023
)
Pursuing the greenery: assessing plant-related content in the new Spanish curricula for compulsory education
Eugenio Gozalbo, Marcia
;
Suárez López, Rafael
(
2024
)
Los colores que salieron de la tierra: una propuesta Universidad-Escuela para entender el suelo
Ortega Cubero, Inés
;
Eugenio Gozalbo, Marcia
(
2024-11-06
)
Concerned or skeptical? Spanish preservice teachers’ emotions about climate change and their relationship to their climate change competence
Fuertes Prieto, Miguel Ángel
;
Ferrari, Enzo
;
Eugenio Gozalbo, Marcia
;
Ruiz, Camilo
(
2024-11-26
)
Mind maps for eliciting and assessing plant awareness: A preliminary study on pre-service teachers
Eugenio Gozalbo, Marcia
;
Ortega Cubero, Inés
;
Suárez López, Rafael
(
2024-11-28
)