español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Buscar en UVaDOC
Esta comunidad
Listar
Todo UVaDOC
Comunidades
Por fecha de publicación
Autores
Materias
Títulos
Mi cuenta
Acceder
Envíos recientes
UVaDOC Principal
PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
Grupos de Investigación
Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
Envíos recientes
UVaDOC Principal
PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
Grupos de Investigación
Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
Envíos recientes
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL): Envíos recientes
Mostrando ítems 21-25 de 42
Bilingual and monolingual children's acquisition of Spanish dative alternation structures: order of acquisition and adult input effects
Sánchez Calderón, Silvia
;
Fernández Fuertes, Raquel
(
2020
)
Is explicit instruction effective? The learning of English noun-noun and adjective-noun structures by L1 Spanish school children (¿Es efectiva la instrucción explícita? El aprendizaje de las estructuras nombre-nombre y adjetivo-nombre del inglés por escolares de L1 español)
Gómez Garzaran, Eduardo
;
Fernández Fuertes, Raquel
(
2020
)
The syntactic status of English dative alternation structures in bilingual and in monolingual acquisition data
Fernández Fuertes, Raquel
;
Sánchez Calderón, Silvia
(
2020
)
Are there biological gender differences at the early stages of first language acquisition when producing double object constructions and to/for-datives?
Sánchez Calderón, Silvia
;
Fernández Fuertes, Raquel
(
2023
)
E-Aesla: Revista digital
Álvarez de la Fuente, María Esther
;
Álvarez Álvarez, Susana
;
Faya Ornia, María Goretti
(
2020
)