• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder
    Listar UVALAL - Artículos de revista por tema 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Artículos de revista
    • Listar UVALAL - Artículos de revista por tema
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Artículos de revista
    • Listar UVALAL - Artículos de revista por tema
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    ListarUVALAL - Artículos de revista por tema "57 Lingüística"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-5 de 5

    • título
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Is explicit instruction effective? The learning of English noun-noun and adjective-noun structures by L1 Spanish school children (¿Es efectiva la instrucción explícita? El aprendizaje de las estructuras nombre-nombre y adjetivo-nombre del inglés por escolares de L1 español) 

        Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        The syntactic status of English dative alternation structures in bilingual and in monolingual acquisition data 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        Translation universals in the oral production of bilingual children 

        Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2015)
      • Thumbnail

        When teaching works and time helps: Noun modification in L2 English school children 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA; Mañas Navarrete, Iban (2022)
      • Thumbnail

        Who does it better? The acquisition of Spanish grammatical gender by L1 English and L1 Russian adults 

        Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA; Ogneva, Anastasiia (2024)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10