• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/56551

    Título
    El cuento musical y la danza como recursos de socialización en Educación Infantil
    Autor
    Santos Zarco, Marta
    Director o Tutor
    Estavillo Morante, María del CarmenAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación y Trabajo SocialAutoridad UVA
    Año del Documento
    2022
    Titulación
    Grado en Educación Infantil
    Abstract
    Con el presente Trabajo de Fin de Grado (TFG) pretendo otorgar importancia a la música como base de socialización en la etapa de educación infantil, es decir, en las primeras etapas de vida de los niños y niñas, favoreciendo así un desarrollo integral y trabajando de manera conjunta la música en relación con las otras áreas de expresión. En base a la información obtenida para la elaboración del marco teórico, que fundamenta también una propuesta de intervención.
     
    With this Final Degree Project (TFG) I intend to give importance to music as a basis for socialization in the stage of early childhood education, which concerns the first stages of life of boys and girls, thus favoring an integral development and working jointly with music in relation to the other areas of expression. Based on the information obtained for the elaboration of the theoretical framework, which also supports an intervention proposal.
    Palabras Clave
    Socialización
    Música
    Educación Infantil
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/56551
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [31257]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-G5540.pdf
    Tamaño:
    1.922Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10