• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Máster UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Máster UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:https://uvadoc.uva.es/handle/10324/59244

    Título
    Estilos cognitivos, estilos de aprendizaje y motivación en el aula
    Autor
    García García, Ismael
    Director o Tutor
    Gómez Mata, María JoséAutoridad UVA
    Gómez MataAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Filosofía y LetrasAutoridad UVA
    Año del Documento
    2022
    Titulación
    Máster en Profesor de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas
    Abstract
    En el presente trabajo me propongo llevar a cabo una breve investigación sobre las distintas formas de pensamiento posibles entre los estudiantes, la motivación y algunos conceptos relacionados con ella para, posteriormente, hacer una propuesta didáctica que incentive esa motivación, dada su importancia a la hora de aprender.
     
    In this paper I propose to carry out a brief investigation on the different possible ways of thinking among students, motivation and some concepts related to it to, later, make a didactic proposal that encourages that motivation, given its importance when learning.
    Materias Unesco
    5701.11 Enseñanza de Lenguas
    Palabras Clave
    estilos cognitivos
    motivación
    estilos de aprendizaje
    mejora
    cognitive styles
    motivation
    learning styles
    improvement
    Idioma
    spa
    URI
    https://uvadoc.uva.es/handle/10324/59244
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Máster UVa [7002]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFM_F_2022_115.pdf
    Tamaño:
    391Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10