• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Share

    View Item 
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    •   UVaDOC Home
    • FINAL DEGREE PROJECTS
    • Trabajos Fin de Grado UVa
    • View Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/21459

    Título
    Thinking skills as a method to acquire a foreign language in early years
    Otros títulos
    Las habilidades de pensamiento como método para adquirir una lengua extranjera en edades tempranas
    Autor
    Casado Casado, Victoria
    Director o Tutor
    Laorga Sánchez, IldaAutoridad UVA
    Editor
    Universidad de Valladolid. Facultad de Educación de PalenciaAutoridad UVA
    Año del Documento
    2016
    Titulación
    Grado en Educación Infantil
    Abstract
    El principal objetivo del siguiente trabajo es animar el aprendizaje de una lengua extranjera, trabajando con los contenidos establecidos por el currículo, a través de las habilidades de pensamiento en edades tempranas. Las investigaciones de diferentes autores como Gardner, Schwartz, Vygotsky o McGuiness, serán la base para desarrollar una propuesta de enseñanza del inglés en un contexto escolar. Teniendo en cuenta las diferentes motivaciones y necesidades de los alumnos, se fomentará el trabajo cooperativo para desarrollar las actividades.
     
    The next project main objective is to encourage the learnings of a foreign language working with the curricula contents through the Thinking Skills at early ages. Researches of different authors like Gardner, Schwartz, Vygotsky or McGuiness, will be the basis to develop an English teaching proposal in a school context. Having in mind the different motivations and pupils needs, it will encourage the cooperative work to develop the activities.
    Materias (normalizadas)
    Inglés (Lengua)-Estudio y enseñanza (Infantil)
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/21459
    Derechos
    openAccess
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado UVa [32273]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    TFG-L1467.pdf
    Tamaño:
    645.3Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10