• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ricerca

    Tutto UVaDOCArchiviData di pubblicazioneAutoriSoggettiTitoli

    My Account

    Login

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Mostra Item 
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Mostra Item
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Departamentos
    • Dpto. Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc.
    • Mostra Item
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:http://uvadoc.uva.es/handle/10324/24936

    Título
    Identifying Factors that Affect Team Formation and Management in MOOCs
    Otros títulos
    ITS 2016
    Autor
    Sanz Martínez, María LuisaAutoridad UVA
    Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA
    Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA Orcid
    Muñoz Cristobal, Juan AlbertoAutoridad UVA Orcid
    Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA
    Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA Orcid
    Rubia Avi, BartoloméAutoridad UVA Orcid
    Congreso
    Workshop on Intelligent Support for Learning in Groups at the 13th International Conference on Intelligent Tutoring Systems
    Año del Documento
    2016
    Descripción
    Producción Científica
    Documento Fuente
    Sanz-Martínez, L., Ortega-Arranz, A., Dimitriadis, Y., Muñoz-Cristóbal, J.A., Martínez-Monés, A., Bote-Lorenzo, M.L., Rubia-Avi, B. Identifying Factors that Affect Team Formation and Management in MOOCs. Proceedings of the 5th Workshop on Intelligent Support for Learning in Groups at the 13th International Conference on Intelligent Tutoring Systems (ITS 2016), ISLG, Zagreb, Croatia, June 2016.
    Abstract
    The integration of Computer-Supported Collaborative Learning (CSCL) in Massive Open Online Courses (MOOCs) is a challenge that several research projects are trying to address. However, team formation and their subsequent management in MOOCs is a complex task, that depends on multiple factors, both pedagogical and technological. This paper analyzes the factors that in uence team formation in MOOCs, as an initial step towards our overall goal of designing automatic tools to support the dynamic management of teams in MOOCs.
    Palabras Clave
    MOOC
    Aprendizaje colaborativo
    Patrocinador
    Ministerio de Economía, Industria y Competitividad (Project TIN2014- 53199-C3-2-R)
    Junta de Castilla y León (programa de apoyo a proyectos de investigación - Ref. VA277U14)
    Version del Editor
    http://its2016.its-conferences.com/
    Idioma
    eng
    URI
    http://uvadoc.uva.es/handle/10324/24936
    Derechos
    openAccess
    Aparece en las colecciones
    • DEP71 - Comunicaciones a congresos, conferencias, etc. [120]
    Mostra tutti i dati dell'item
    Files in questo item
    Nombre:
    Identifying-factors-[ISLG2016WS] Sanz-Martinez et al_revised.pdf
    Tamaño:
    257.1Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Mostra/Apri
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalLa licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10